以生命影響生命

每隔一段時間,就會有網友返嚟多謝我,睇到你哋成功,我都好開心。講真,大家素未謀面都肯相信我,應該係我要多謝返你哋至啱。
除咗成功考到PTE 79+,仲有啲網友已經成功攞到visa invitation!
從來冇諗過自己嘅說話會有咁大影響力,印象最深嘅成功例子係其中一位網友當時直頭係因為我嘅分享去改機票改假期改行程去ACT 住7晚 (可加ACT Matrix 5分,ACT Matrix 係首都Canberra 嘅獨立計分系統),最後成功趕上最後一班火車,攞到ACT 190 visa invitation!

睇住大家成功,真係好滿足,亦係我繼續寫post 嘅動力。有網友話我以生命影響生命,的確呢個係我一直以來嘅信念。

利申:我唔係持牌移民顧問 ,但係我諗我識嘅嘢畀大部分香港所謂「移民顧問」都多 (遲啲會寫一篇關於移民路上點樣避免中伏,當中會講下無牌移民顧問)。

我只係分享自己經歷同埋澳洲移民資訊,希望幫到大家,香港人加油!


Comments

  1. Hi Thomas, Would you mind sharing the details of the PTE tutor? baones@gmail.com
    thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. CAN I HAVE THE EMAIL TOO? THX

      Delete
    2. Please leave your email or you can find me directly on facebook.
      https://www.facebook.com/oznursefromhk

      Delete
    3. wongsora26@gmail.com

      Thank u!!!

      Delete
    4. wongsora26@gmail.com
      Plz share to me as well🙏🏻🙏🏻

      Delete
    5. Please inbox me on fb.
      https://www.facebook.com/oznursefromhk

      If you find my post is helpful, can you like, comment and share my fb page? Many thanks.

      Delete
    6. Do you mind sharing your tutor info to me as well?
      Thank you very much!
      ada.yee@hotmail.com

      Delete
    7. Please inbox me on fb.
      https://www.facebook.com/oznursefromhk

      If you find my post is helpful, can you like, comment and share my fb page? Many thanks.

      Delete
  2. 你好!我有d有關澳洲護士移民嘅問題想請教一下!先講一下背景:

    我老婆於公立醫院護士學校畢業並已於公立醫院從事註冊護士7年。另外,她於2020年取得一個護理top up學士學位(不過冇hons)。想問下以此情況,如果申請190 or 491 時計的年資到底會是7年還是0呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. plz share PTE tuition to me🙏🏻
      celiaaatse@gmail.com

      Delete
    2. plz share PTE tuition to me🙏🏻
      celiaaatse@gmail.com

      Delete
    3. plz share PTE tuition to me🙏🏻
      celiaaatse@gmail.com

      Delete
    4. Celia, please inbox me on fb.
      https://www.facebook.com/oznursefromhk

      If you find my post is helpful, can you like, comment and share my fb page? Many thanks.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

香港護士移民澳洲step by step 教學

四個半月獲得澳洲技術移民邀請 (PR VISA 190)

成為澳洲永久居民!