澳洲技術移民懶人包



要申請澳洲技術移民,首先要計下自己有幾多分,參見上表。澳洲移民局最低要求要有65分,但當然喺而家移民政策越來越收緊嘅情況之下,65分未必咁易申請到技術移民簽證,我之後會喺逐一簡單介紹不同簽證同埋佢近期嘅要求嘅分數。

我喺表入面用黃色highlight咗幾個items, 呢啲係我哋一般香港人,從來都冇去過澳洲讀書或者做嘢,而又有可能加分嘅items

咁到底點樣先至可以攞到最高分呢?

年齡
最高分嘅年齡係25至32歲, 有成30分

英文能力
呢個係大家都一定要努力奮鬥嘅首要項目,因為superior English 呢20分已經係全世界所有想移民澳洲嘅人都會去爭取嘅分數。而且已經好多人已經利用PTE(根本唔係考英文嘅考試) 考到, 我遲啲都會寫一篇關於PTE嘅分享文

工作經驗
注意一定要畀特定機構評估咗你嘅工作經驗先至計,唔同職業要搵返唔同嘅評估機構。例如你做咗10年同一份工,但係經評估後可能你只係得番8年。

學歷
只要你係大學畢業就有15分, 讀埋博士就有20分不過我相信冇乜人會讀博士…

翻譯能力
只要 考翻譯試ccl合格就攞到5分

Comments

  1. Hi 請問你rn經驗有冇被扣年資
    如果做得ngo 1年 係咪會唔當有年資

    ReplyDelete
    Replies
    1. 暫時我未聽過RN 會被扣年資,其他職業較常見。
      只要你係做緊nursing,而你supervisor 肯幫你寫professional reference 畀ANMAC 就會count 年資

      Delete
    2. 請問係咪即係冇寫reference letter 嘅working experience ,年資就唔計?佢哋唔睇statement of employment? 如果得兩個code 揀,係咪指得兩個計年資?謝謝你。

      Delete
  2. 請問伴侶ielts要求,係考general嗎?謝謝

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. 如果仲有半年就40歲, 仲未考英文試,其實係咪已經冇乜可能? 係咪要踏入40歲前申請先有25分?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

香港護士移民澳洲step by step 教學

四個半月獲得澳洲技術移民邀請 (PR VISA 190)

成為澳洲永久居民!